aftersales

Geeft terug

1

Log in op uw account


  • Zoek de bestelling in het gedeelte bestellingen van uw gebruikerspaneel.

  • Klik op "Retourneren" en selecteer het item.

  • Geef de reden van de retourzending aan.

  • Kies of we het naar ons bureau sturen of dat u het op uw eigen manier verzendt.

  • Klik op "Voltooien".

2

Bereid je pakket voor


  • Bewaar het complete product, met de originele doos en toebehoren, in een stevige doos of die waarin je de bestelling hebt ontvangen.

  • Print het etiket en het formulier dat we u per e-mail hebben toegestuurd, u heeft ze ook in retouren van uw klantaccount.

  • Steek het retourformulier in de doos en plak het label aan de buitenkant. Sluit het dan af met een zegel.

3

Stuur het pakket


  • Als u de ophaling heeft aangevraagd, haalt ons bureau deze de volgende werkdag op.

  • Als u het op uw eigen manier verzendt, heeft u geen retourkosten.

4

Ontvang de terugbetaling


  • Zodra we het pakket hebben ontvangen en hebben geverifieerd dat de verpakking, labels en het product in perfecte staat zijn, zullen we het bedrag terugbetalen met dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.


U heeft het recht om dit contract binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen vanaf de dag dat u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de gekochte goederen materieel in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Equipamientos Zona de Padel. CIF: B98490519 Statutaire zetel: Salvador Cerveró 24, Valencia (Spanje) Telefoon: 96 206 19 46, of via het contactformulier, uw beslissing om terug te trekken uit de overeenkomst door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld een brief per post, fax of e-mail). U kunt onderstaand modelformulier voor herroeping gebruiken, hoewel het gebruik ervan niet verplicht is. Om de herroepingstermijn na te leven,

Het bedrag van de kosten veroorzaakt door de retourzending wordt in rekening gebracht van € 7,95 INCLUSIEF BTW in het geval dat de Zona de Padel een koerier moet sturen om de goederen op te halen.

De klant kan elk product op zijn eigen kosten retourneren,  zolang dit is toegestaan , in een dergelijk geval is de verantwoordelijkheid en het beheer van het pakket de klant . Zona de Padel is niet verantwoordelijk voor het verlies tijdens de reis van een verloren, geraakte of gemanipuleerde bestelling.

We kunnen alleen goederen ophalen van klanten in het schiereiland Spanje, voor elke andere locatie moet u ons het pakket per post opsturen en de verzendkosten betalen.

Geen enkele retourzending wordt geaccepteerd zonder de identificatiedocumentatie in de doos en retourzendingen die zonder toestemming, na de deadline of met een product dat niet in perfecte staat is, zowel product als verpakking , naar Zona de Padel worden gestuurd, worden niet geaccepteerd, in deze gevallen zullen we automatisch de ontvangst van het pakket weigeren en moet u de goederen op eigen gelegenheid ophalen.

In het geval dat een klant een product retourneert dat geschenken bevat en deze niet retourneert, wordt deze in rekening gebracht volgens de huidige prijs van die producten.

Zodra de aankoop is voltooid, ontvangt u een e-mail met uw bestelling en kunt u vanuit uw gebruikersprofiel de verzendstatus zien.

Productwijzigingen

Als u een productwijziging wilt doorvoeren, moet u het product kopen waarvoor u de wijziging wilt aanbrengen en de stappen in de vorige sectie "Retourneren" volgen voor het product dat u al in uw bezit heeft, het systeem zal u vragen om voer de nieuwe bestelling in.

Het bedrag van de kosten veroorzaakt door de retourzending wordt in rekening gebracht van € 4,95 INCLUSIEF BTW in het geval dat de Zona de Padel een koerier moet sturen om de goederen op te halen.

De klant kan elk product op zijn eigen kosten retourneren, zolang dit is toegestaan , in een dergelijk geval is de verantwoordelijkheid en het beheer van het pakket de klant . Zona de Padel is niet verantwoordelijk voor het verlies tijdens de reis van een verloren, geraakte of gemanipuleerde bestelling.

Geen enkele retourzending wordt geaccepteerd zonder de identificatiedocumentatie in de doos  en retourzendingen die zonder toestemming, na de deadline of met een product dat niet in  perfecte staat is, zowel product als verpakking , naar Zona de Padel worden gestuurd, worden niet geaccepteerd, in deze gevallen zullen we automatisch de ontvangst van het pakket weigeren en moet u de goederen op eigen gelegenheid ophalen.

In het geval dat een klant een product retourneert dat geschenken bevat en deze niet retourneert, wordt deze in rekening gebracht volgens de huidige prijs van die producten.

In het geval dat een klant het product van de tweede ruil retourneert, of meer producten retourneert dan die in de actie zijn inbegrepen, worden de verzendkosten in rekening gebracht als de Zona de Padel het transport verzendt.

Garantie

Reparatie en vervanging zijn gratis voor de gebruiker. Deze fooi omvat de noodzakelijke kosten om het gebrek aan overeenstemming van de producten met het contract te corrigeren, met name de verzendkosten, evenals de kosten in verband met arbeid en materialen.

Het is de plicht van de klant om de defecte koopwaar met eigen middelen te verzenden om te beoordelen of de garantie van toepassing is door de klant, zodra de garantie is ontvangen en goedgekeurd, zal Zona de Padel overgaan tot vervanging van het product en het naar de klant sturen vracht prepaid, zonder klant tegen extra kosten.

In het geval dat de fabrikant de productgarantie aanvaardt, zal het product worden vervangen door hetzelfde model, dezelfde maat en kleur, geen wijziging of terugbetaling van het bedrag van een product dat in een garantie is verwerkt, behalve in het geval dat er geen voorraad is, dat de ruil voor een ander product van dezelfde familie en hetzelfde merk zal worden toegestaan, in het geval dat het gekozen product van grotere waarde is, moet de klant het verschil betalen.

In het geval dat de fabrikant de garantie NIET aanvaardt, moet de klant de goederen op eigen kosten en met eigen middelen ophalen.

Om een ​​garantie te openen, moet u ons een vraag sturen via het bijbehorende formulier.